neljapäev, 3. september 2015

L'Oreal Vitamino Color

Hei!
Tere tulemast RandRilu´sse!

Proovisin just L'Oeral'i Vitamino Color shampooni ja palsamit ning mõtlesin kogemust ka teiega jagada.


Natuke emotsiooni.

Toode on mõeldud värvitud juustele. See kaitseb värvi, tervendab juukseid neid toites, pehmendades ja läiget lisades.

Sellel on meeldiv lõhn, mis jääb juustes tunda ka peale pesu. Mulle meeldis, terve päev oli värske tunne.
Kasutasin seda koguseliselt veidikene vähem kui tavapäraselt, ning see oli täpselt paras. Shampoon oli kergelt siidjas käes. Pestes ta väga palju ei vahutanudki. Küll aga oli kohe tunda et juuksele see sobib. (Mul on nimelt kergelt kahused juuksed ja osad shampoonid kipuvad neid pesemise ajal "kuivaks" tegema ja tekivad pusad.)

Samuti oli seda hea kerge välja loputada, ei tekkinud tunnet, et nüüd jäängi siia, sest ma ei saa välja seda.

Edasi palsami juurde. See oli samuti siidja koostisega. Kandsin selle ühtlaselt juustele, ootasin natuke ja loputasin välja. Samamoodi väga kerge.

Kuivatasin juuksed rätikuga ja mõtlesin, et eksperimendi korras lasen neil õhu käes kuivada. Küll aga harjasin nad kergelt läbi. Siit suur üllatus. Kui tavaliselt on minu niiseked juuksed nii taltsutamatud, et ma teadlikult enne harja kätte ei võtagi kui nad kas 1)on kuivad või 2) ma olen pähe pannud juukseõli.
Kumbagi polnud vaja. Hari lihtsalt libises juustest läbi.

30 minutit hiljem ...
Juuksed on kuivad ja vahe on märgatav. Käega katsudes on juuksed kordades siidisemad, nad on kerged ja libisevad sõrmede vahelt mõnusalt läbi. Päikese käes juuksed helklevad! Nii vaadates kui katsudes tunduvad nad ka tervemad. 

Natuke teadust.

L'Oreal Vitamino Color A.Ox
Sisaldab antioksüdante. Eluliselt vajalikud naha kaitsmiseks kahjustuste eest ja juuste kaitsmiseks oksüdatsiooni eest.
Proffessionaalne programm juuksevärvi tugevdamiseks ja täiustamiseks.
Ainulaadse tehnoloogia ja suurepäraste koostisosadega toode - kõige moodsam antioksüdantide ja kaitsvate koostisosade kombinatsioon.
Sisaldab : 
Neohesperidiini - võitleb oksüdatiivse stressi vastu
E-Vitamiin Pantenool - tagab igakülgse kaitse
UV-filter - kaitseb UV-kiirguse kahjuliku mõju eest

Mina olen igatahes väga rahul.
Seda mõnusat tootekombot saab osta RandRilu Salongist Tallinnas.
L´Oréal Professionnel Vitamino Color Shampoon 250ml 11.30€
L´Oréal Professionnel Vitamino Color A Ox palsam 150ml 13.15€


Selleks korraks kõik!

Triin

RandRiluBOX Assistent

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar